Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

freemoda.pl

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:
KONSUMENT – osoba fizyczna, która zgodnie z art. 22(1) Kodeksu cywilnego dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, która zgodnie z art. 43(1) kodeksu cywilnego prowadzi we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową w związku z czynnościami prawnymi, których zakres obejmuje treść niniejszego regulaminu.
PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
KUPUJĄCY – konsument, przedsiębiorca lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawiera umowę sprzedaży w Sklepie Internetowym freemoda.pl; Kupujący jest jednocześnie Usługobiorcą.
SPRZEDAWCA – przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy objęty niniejszym regulaminem, tj. Barbara Wachowiec, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Tissu Barbara Wachowiec w Bytomiu, pod adresem: ul. Modrzewiowa 37/4, 41-933 Bytom, NIP: 6262580817, numer telefonu: +48 797 257 652, e-mail: kontakt@freemoda.pl. Sprzedawca jest jednocześnie Usługodawcą.
TOWAR – rzeczy oferowane do sprzedaży w Sklepie Internetowym freemoda.pl.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Kupującego, którego celem jest zawarcie umowy sprzedaży Towaru, przez wskazanie Towaru, rodzaju i jego liczby.
KOSZYK – wirtualny koszyk, formularz udostępniany przez Sprzedawcę na stronie www.freemoda.pl, który umożliwia składanie Zamówienia.
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa przez którą Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność Towaru i wydać mu Towar, a Kupujący zobowiązuje się Towar odebrać i zapłacić Sprzedawcy cenę.
UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – Umowa Sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedającym a Kupującym – Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
USŁUGODAWCA – przedsiębiorca prowadzący sklep internetowy objęty niniejszym regulaminem, tj. Barbara Wachowiec, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Tissu Barbara Wachowiec w Bytomiu, pod adresem: ul. Modrzewiowa 37/4, 41-933 Bytom, NIP: 6262580817; Usługodawca może być jednocześnie Sprzedawcą.
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej przez Usługodawcę drogą elektroniczną; Usługobiorca może być jednocześnie Kupującym.
1.3 Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz sprzedaży produktów w sklepie internetowym pod adresem freemoda.pl.
1.4 Usługobiorca w celu korzystania ze sklepu internetowego powinien dysponować urządzeniem spełniającym wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca. Urządzenie musi pozwalać na dostęp do sieci Internet oraz posiadać program służący do przeglądania jej zasobów (przeglądarkę internetową) oraz konto poczty e-mail (z wyłączeniem tzw. tymczasowych adresów e-mail). W przypadku problemów technicznych Usługobiorca może skontaktować się z Usługodawcą w celu ich rozwiązania.
1.5 Przed rozpoczęciem korzystania ze sklepu internetowego konieczne jest zapoznanie się z Polityką Prywatności oraz zaakceptowanie jej treści, a także zaakceptowanie lub odmowa zaakceptowania cookies.
1.6 Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji.
2. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1 W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi świadczone drogą elektroniczną:
KONTO – indywidualne konto Usługobiorcy w Sklepie Internetowym, oznaczone indywidualną nazwą (loginem) i hasłem nadanym przez Usługobiorcę, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie Internetowym

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

2.2 Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz
dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
2.3 Reklamacje związane ze świadczeniem usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji produktu, która została opisana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład:
 –    pisemnie na adres:41-933  Bytom ul. Tysiąclecia 27;
 –    telefonicznie pod numerem: +48 797 257 652;
 –    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  kontakt@freemoda.pl;
2.4 Usługodawca udziela odpowiedzi na reklamację niezwłocznie. Jeżeli reklamację składa Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, Usługodawca udziela odpowiedzi na reklamację nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
3. USŁUGA ELEKTRONICZNA KONTO
3.1 Usługa Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@freemoda.pl lub też pisemnie na adres: 41-933 Bytom ul. Tysiąclecia 27
3.2 Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie następujących kroków:
 –    wypełnieniu Formularza Rejestracji;
 –    zaakceptowaniu Regulaminu;
 –    kliknięciu pola „Zarejestruj się”.
3.3 W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę adresu e-mail (loginu) i hasła do Konta.
3.4 Po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu się, w panelu klienta w zakładce „Moje dane” Usługobiorca może podać następujące dane: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego. W wypadku Przedsiębiorców możliwe jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. Zapisanie tych danych w panelu klienta nie jest obowiązkowe, ale ułatwia i przyspiesza składanie Zamówień, ponieważ dane do Zamówienia są automatycznie importowane z panelu klienta.

4 USŁUGA ELEKTRONICZNA FORMULARZ ZAMÓWIENIA

4.1 Usługa Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za pośrednictwem formularza albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
4.2 Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Usługobiorcę pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu łącznie następujących kroków:
 –    wypełnieniu Formularza Zamówienia;
-     zaakceptowaniu Regulaminu;
-     kliknięciu po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę.” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego).
4.3 W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W przypadku Przedsiębiorców niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. W przypadku zaniechania podania powyższych danych nie będzie możliwe późniejsze wystawienie faktury.
5 WARUNKI SPRZEDAŻY

5.1 Dostępne w sklepie internetowym informacje o Towarach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
5.2 Wszystkie ceny Towarów w Sklepie Internetowym są podawane w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto tj. zawierają podatki,
w tym podatek od towarów i usług (VAT).
5.3 Ceny Towarów wskazane na stronach sklepu internetowego nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od wybranego sposobu dostawy, a także od wartości oraz cech Towaru (m.in. jego wagi i rozmiaru) i podawane są przy wyborze sposobu dostawy przez Kupującego. Całkowity koszt zamówienia obejmujący cenę produktów wraz z kosztami dostawy wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Kupującego. Przedstawiona wówczas informacja na temat
całkowitej wartości zamówienia uwzględnia wszelkie dodatkowe opłaty za transport, dostawę lub usługi pocztowe bądź jakiekolwiek inne koszty.
5.4 Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Kupującemu stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia. Potwierdzenie otrzymania zamówienia jest równoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży.
6 SPOSOBY I TERMINY ZAPŁATY
6.1 Sprzedawca udostępnia co najmniej następujące sposoby płatności:

       – płatności elektroniczne za pośrednictwem operatora płatności.

O aktualnie dostępnych sposobach płatności Klient jest informowany i dokonuje ich wyboru lub akceptuje je w

procedurze składania zamówienia.

6.2 Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Zamówienia nieopłacone w powyższym terminie są anulowane.

6.3 Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
7 DOSTAWA TOWARÓW
7.1 Dostawa Towarów jest możliwa jedynie na terenie Polski, za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej

przez Kupującego spośród dostępnych opcji. Aktualnie dostępne sposoby dostawy wraz z ich kosztami

wskazane są w zakładce „Koszt dostawy”.

7.2 Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowego i dokładnego adresu, pod który ma być dostarczony Towar. Miejscem spełnienia świadczenia jest adres podany przez Kupującego jako adres do doręczeń zamówionego Towaru.
7.3 Termin wysyłki Towaru wynosi do …………. dni roboczych od dnia uznania rachunku bankowego lub

rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy, chyba że w opisie Towaru lub w trakcie składania Zamówienia

podano inny termin. W przypadku Towarów o różnych terminach wysyłki, terminem wysyłki jest najdłuższy

podany termin.

7.4 Średni czas dostawy Towaru jest zależny od wybranej przez Kupującego firmy kurierskiej. Maksymalny

termin dostawy Towaru wynosi 14 dni od jego wysyłki.

8 REKLAMACJE KONSUMENCKIE
8.1 Postanowienia niniejszego rozdziału stosuje się w przypadku gdy Kupującym jest Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta.
8.2 Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Kupującego za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa, w tym przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
8.3 W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z Umową, Kupujący może o tym zawiadomić Sprzedawcę w dowolny sposób, na przykład pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
8.4 Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko Kupującego, jego dane kontaktowe, określenie Towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, kolor, rozmiar), numer zamówienia, opis niezgodności Towaru z umową i termin w jakim została ona dostrzeżona, a także okoliczności uzasadniające reklamację i żądanie Kupującego. Podanie
powyższych informacji nie jest obowiązkowe, ale ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
8.5 Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Kupujący może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Kupujący żąda naprawy, lub dokonać naprawy, gdy Kupujący żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli

naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.
8.6 Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
 –    Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową,
 –    Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową,
 –    brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową,
 –    brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z możliwości doprowadzenia go do zgodności z umową,
 –    z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.
8.7 Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową.
8.8 Sprzedawca zwraca Kupującemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o obniżeniu ceny.
8.9 Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową jest istotny.
8.10 Niezależnie od prowadzenia postępowania reklamacyjnego, Kupujący ma prawo dostępu do pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i środków zaskarżenia.
8.11 Jeżeli Sprzedawca nie uzna reklamacji, a Kupujący nie zgadza z jego decyzją, może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. Istnieje również możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży zawartych pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, za
pomocą Platformy ODR, która stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. Platforma ODR działająca pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr jest interaktywną stroną internetową, do której
możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii.
9 ZWROT TOWARU, KORZYSTANIE Z PRAWA ODSTĄPIENIA
9.1 Konsumentowi i przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość przez okres 14 (czternastu) dni bez podawania powodów i bez ponoszenia żadnych kosztów.
9.2 Bieg terminu rozpoczyna się od dnia w którym konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta albo strona trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta weszła w fizyczne posiadanie towarów.
9.3 Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek poinformować Przedsiębiorcę w okresie biegu terminu do odstąpienia od umowy o swojej decyzji w tym zakresie.
9.4 Oświadczenie konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie wymaga formy szczególnej. W tym celu wystarczające jest skorzystanie z udostępnionego przez Sprzedawcę wzoru formularza odstąpienia, ale nie jest to obowiązkowe. Termin odstąpienia uważa się za dochowany, gdy konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał oświadczenie
o skorzystaniu z prawa odstąpienia przed upływem tego terminu. Ciężar dowodu w tym zakresie spoczywa na konsumencie lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
9.5 Sprzedawca udostępnia wzór formularza odstąpienia od umowy na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacje i zwroty”. Wzór formularza jest również załączany do każdej przesyłki.
9.6 W razie odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca bez zbędnej zwłoki, wszystkie kwoty otrzymane od konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, jednak nie później niż w terminie 14 dni, liczonych od dnia w którym został poinformowany o decyzji konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od umowy. Zwrot dotyczy również kosztów poniesionej przez Kupującego dostawy towaru, przy czym zwrotowi podlega koszt najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru.
9.7 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta do chwili otrzymania rzeczy lub dostarczenia przez konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta dowodu jej odesłania.
9.8 Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
9.9 Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, który odstąpił od umowy ma obowiązek odesłać towar albo przekazać je sprzedawcy lub osobie upoważnionej przez niego do ich odbioru, bez zbędnej zwłoki, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sprzedawcę o decyzji odstąpienia od umowy. Termin powyższy uważa się za dochowany, jeżeli konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta odeśle zamówione towary przed upływem okresu czternastu dni.

9.10 Zwracane towary powinny być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach prawidłowego zapoznania się z towarem. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania rzeczy. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta odpowiada za zmniejszenie wartości towarów, które nastąpiło od dnia w którym wszedł w fizyczne posiadanie towarów lub w którym strona trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta weszła w fizyczne posiadanie towarów oraz wynikające z niewłaściwego obchodzenia się z nimi w stopniu większym niż konieczny do stwierdzenia charakteru, właściwości czy sposobu działania towarów.
10 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
10.1 Postanowienia niniejszego rozdziału 10 stosuje się wyłącznie gdy Usługobiorcą lub Kupującym jest Przedsiębiorca.
10.2 Jeżeli Kupującym jest Przedsiębiorca, postanowień rozdziału 8 i 9 Regulaminu nie stosuje się.
10.3 W razie przesłania Towaru do Kupującego za pośrednictwem przewoźnika Kupujący obowiązany jest niezwłocznie zbadać przesyłkę. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
10.4 Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Kupującego, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, w każdym wypadku nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Kupującego tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.
10.5 Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
11.1 Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie w każdym czasie, w tym przed zawarciem umowy o świadczenie usług elektronicznych lub umowy sprzedaży, za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronach Sklepu Internetowego oraz w formularzach rejestracji i koszyku przed złożeniem zamówienia. Regulamin może być w każdym czasie wydrukowany lub zapisany w formie
pliku.
11.2 Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu, w szczególności wtedy, gdy uzasadniają to zmiany przepisów prawa, zmiany w zakresie działania Sklepu Internetowego czy sposobów płatności i dostaw.
11.3 W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmiany wiążą Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W przypadku skorzystania przez Usługobiorcę z powyższego uprawnienia, umowa rozwiązuje się w terminie 7 dni od dnia doręczenia Usługodawcy oświadczenia o wypowiedzeniu umowy. Do czasu rozwiązania obowiązują dotychczasowe warunki umowy.
11.4 W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. umowa sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Usługobiorców przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności nie będą miały wpływu na już złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
11.5 Sprzedający nie udziela gwarancji i nie świadczy usług posprzedażnych.
11.6 Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady opisane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego.
11.7 W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a w przypadku konsumentów lub przedsiębiorców na prawach konsumenta – także przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

12. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

TISSU Barbara Wachowiec, ……………………………………………………………………………………………………….

e-mail: ………………………………………………………………………………………………………………………………………

Ja/My(*)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

NAZWA PRODUKTU

ILOŚĆ

CENA

     
     
     

Proszę o zwrot zapłaconej ceny:

w taki sam sposób, w jaki została dokonana zapłata za towar

na rachunek bankowy:

Numer rachunku:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Nazwa posiadacza rachunku:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Data odbioru rzeczy:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Imię i nazwisko konsumenta(-ów):

………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Adres konsumenta(-ów):

………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Proszę o zwrot

Data i podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

(*) Niepotrzebne skreślić.

Shopping Cart
Scroll to Top